Miło nam poinformować, iż zostaliśmy nagrodzeniu przez Booking.com nagrodą Traveller Review Awards 2022. Dla nas jest to pierwsza nagroda, którą przyjmujemy jako wezwanie do dalszej pracy, aby nasi Klienci byli zadowoleni.
Od zakwaterowania po dostawców usług transportowych, tegoroczne nagrody Traveller Review Awards świętują niesamowitą gościnność ponad 1,25 miliona partnerów Booking.com na całym świecie.
Pomimo trwających wyzwań i niepewności, przed którymi stanęła cała branża w ubiegłym roku, partnerzy Booking.com dostarczyli miliony niezapomnianych wrażeń podróżującym z całego świata. W dziesiątej dorocznej edycji Traveller Review Awards, 1 261 273 partnerów – w tym dostawców zakwaterowania i usług transportowych – w 220 krajach i terytoriach zostało wyróżnionych za konsekwentne dążenie do zapewnienia wyjątkowej gościnności.
„Ponieważ branża turystyczna musiała wykazać się czujnością i elastycznością w świetle ciągłej niepewności i ograniczeń w podróżowaniu, które obserwowaliśmy w ciągu ostatniego roku, to mogliśmy zauważyć ogromną pasję i poświęcenie naszych partnerów, którzy mimo wszystko starali się stworzyć bezpieczne i przyjazne doświadczenia dla wszystkich podróżujących.” – mówi Arjan Dijk, SVP i Chief Marketing Officer w Booking.com. „Patrząc w przyszłość ze świeżą dawką optymizmu i nadziei, poprzez te nagrody chcemy docenić niesamowitą gościnność, jaką nasi partnerzy zapewniają podróżującym każdego dnia i chcemy wyrazić podziękowanie za ich niesamowite poświęcenie, podczas gdy wspólnie kontynuujemy proces odbudowy.”
Tegoroczne nagrody zostały przyznane na podstawie ponad 232 milionów zweryfikowanych opinii od prawdziwych podróżujących, którzy skorzystali z naszej platformy, aby zatrzymać się w miejscu zakwaterowania, wynająć samochód lub zarezerwować taksówkę. Aby otrzymać nagrodę, obiekty noclegowe i wypożyczalnie samochodów musiały uzyskać średnią ocenę 8,0 (na 10) lub wyższą na podstawie odpowiednio co najmniej 3 lub 5 opinii.
Osoby podróżujące nadal doceniają apartamenty i wyjątkowe pobyty
Według Keesa Hogetoorna, partnera Booking.com i dyrektora sprzedaży i marketingu w Sofitel Legend The Grand Amsterdam, nagroda stanowi zarówno uznanie, jak i jest punktem odniesienia, jeśli chodzi o satysfakcję gości. „Nagroda Traveller Review Award przyznawana przez Booking.com jest szczególnie ważna, ponieważ jest bezpośrednim wynikiem ocen podróżujących. To nasi goście wyrażają swoje wrażenia z pobytu w naszym obiekcie, a to jest coś, co traktujemy bardzo poważnie. Coroczne monitorowanie wyników naszych ocen podróżujących pomaga zapewnić punkt odniesienia dla oceny reputacji obiektu (RPS), wskazując jednocześnie, czy z roku na rok podnosimy poziom zadowolenia gości.”
Dziękujemy
Apartament Ustrzycki